در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کارشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شده، سپس با کلیک روی گزینه “حساب کاربری من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
برای تغییر ایمیل یا آدرس می توانید در همین محیط اقدام به ویرایش اطلاعات نمائید. اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت تی کم ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت Tcam با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به سایت تی کم ، 2)سبد کالا ، 3) تسویه حساب و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که قبل از پرداخت، اطلاعات تحویل گیرنده را در آدرس  قید کنید تا تحویل گیرنده هنگام دریافت کالا با مشکل مواجه نشود.

پاسخ: کالاهایی نظیر لوازم جانبی، هیچ نیازی به نصب نرم افزار برای فعال سازی و راه اندازی اولیه ندارند و تی کم هیچ هزینه اضافه بر مبلغ لوازم از این بابت دریافت نمی‌‏کند.
کالاهایی مانند دوربین های وای فای که نیاز به تنظیمات اولیه دارند، بایستی توسط خریدار یا فرد کارشناس  روی موبایل هوشمند راه اندازی شود و اپلیکشن مورد نیاز نیز در صورت لزوم بایستی از سایت فروشگاه دانلود و نصب شود. در صورت نیاز مشتری می توان تنظیمات اولیه، نصب و راه اندازی را توسط کارشناسان این حوزه ،با هزینه مشخص شده توسط نظام صنفی انجام داد.

پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای تی کم تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در دیجی‌کالا دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین تی کم نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت تی کم با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار تی کم موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

پاسخ: در صورتی که کالای ارسال شده با محصول ثبت سفارش شده مغایرت داشته باشد و توسط مشتری مورد استفاده قرار نگرفته باشد برای تعویض با هماهنگی فروشگاه تی کم قابل مرجوع می باشد. اگر کالایی پس از دریافت، مورد پسند مشتری قرار نگرفت قابل مرجوع کردن نمی باشد و برای جلوگیری از بروز این مشکل حتما اطلاعات محصولات را به طور دقیق مطالعه کرده و در صورت نیاز با کارشناسان ما مشورت نمائید.